Tenerife 2022

28 december 2022 - Den Haag, Nederland

Nog een paar dagen dan gaan we naar Tenerife. Ben zo benieuwd want we zijn er zo aan toe. Toch voelt het dubbel. Enerzijds wil je hier blijven en "zorgen voor" anderzijds wil je zelf ook "opladen" na afgelopen half jaar.

We hebben besloten om met de trein te gaan. Onze vluchttijden zijn relaxed dus we durven het aan. Ik dacht dat we vier uur van te voren op Schiphol aanwezig moeten zijn maar we worden drie uur van te voren verwacht. Het schijnt een rustige dag te zijn. Kan het mij bijna niet voorstellen op de laatste dag van het jaar in de kerstvakantie maar, wie weet!

We hebben gekozen voor het Granada parc aparthotel. Het was een mega goede aanbieding dus het feit dat het meer afgelegen is nemen we voor lief. Natuurlijk kunnen we wandelen naar Playa de las Americas en naar Los christianos. Beiden ongeveer 20-30 minuten wandelen of paar minuten, paar euro met de taxi. Het is ook nog eens all inclusive. In Spanje vind ik dat eigenlijk minder maar ook hier geldt weer het was een goede aanbieding dus we zien het wel. Natuurlijk gaan we lekker uit eten.

Komende dagen alles inpakken en online inchecken. We vliegen met Transavia en het is een rechtstreekse vlucht. We hebben trouwens geboekt bij Corendon binnen twee weken voor vertrek! Kan je nagaan. Ik had zo niet verwacht dat er überhaupt nog iets zou zijn...en dan ook nog iets betaalbaars.

Kortom met gemengde gevoelens hebben we er toch wel zin in. Kom maar op met afleiding, boeken lezen, uitstapjes maken en natuurlijk de 20+ graden! Wordt vervolgd....

1. Guy:
    29 december 2022
    Een heel fijne vakantie toegewenst... willen jullie op de hoogte blijven van hetgeen in Tenerife te doen is, kijk dan op mijn blog: https://www.tenerifevakantie.com/
    Groetjes,
    Guy H.